Nea

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnéa - 18 juni 2011 23:04

Har inte skrivit på länge nu, har jobbat från 7-4 hela veckan (utom på fredagen), och varit dödstrött varje dag efter jobbet, så därför har jag inte hunnit skriva nånting, men det är väll ändå nästan inga som läser bloggen såå ;P


Ja.

Jag har funderat väldigt mycket på högstadiet under den senaste tiden, eftersom vissa ur klassen (två år efter att vi slutat i högstadiet) redan vill träffas. Jag tänker inte komma. Haha.. Nej, jag väntar tills den riktiga återträffen kommer. Yepp.


Försöker komma på ett namn, ska fixa grupp på fb där jag har mina foton :) Kommer nog komma in flera hit samtidigt, får väll se hur det blir

Idag har jag inte gjort mycket, sov typ 10 timmar. Sen tänkte jag åka och kolla på när brorsan åkte och fotografera honom. Men min kamera ballade ur, den skit saken! Ska bli skönt att få en ny kamera.. Så ska iväg så en kan kolla på den, här i Byn som kan berätta vad det är för fel på den. Det står att batteriet inte tillhör kameran, men jag har ALDRIG bytt batteriet till kameran eller någonting liknande. Jaja!


Nu ska jag ge mig för idag tror jag. Höres!


  SOMMAR!! <3

Av Linnéa - 7 juni 2011 15:23

Tar en tillfällig paus, håller på med extra uppgifter eftersom jag skrev IG på två prov. Men det gör ingenting för min del! :D


I helgen var vi i stugan och på fredagen åkte vi in till Östersund som tog nån timma, ungefär som till Gävle. Sen om dom ändrade det till "Som till Söderhamn" kommer jag inte ihåg :p   Vi skulle ändå in och köpa klocka till mig, eftersom den jag köpte gick sönder när dom bytte batteri. Den fungerar inte och har en spricka i glaset :) Köpte först en jätte bling-bling klocka på Klockmaster, sen gick vi till Ur & Penn och köpte en som var på rea, hade kostat 499 kr om jag inte har fel, men kostade 299 kr :) Både mamma och jag tyckte att den var så extremt snygg, men den fick jag av dom hehe.. Hade haft råd med den också, men har min mor bestämt sig för att hon SKA betala nånting, då är det bara så.


Vi gjorde inte så mycket mer, vi gick till badplatsen så Viggo fick bada, sen somnade jag på soffan (utemöbels soffa haha) och sov där medan det var strålande sol! Vilket resulterade i en solbränna som hette duga, men jag gillar det :) Så jag blev solbränd och blir förhoppningsvis brun! ^^,


Nu är jag inne på andra frågan om Islam, så ska väll inte sitta här och glåma utan sätta sprutt så jag blir klar o kan gå o handla nån jädra gång :p blir dock inte mycket och handla, litegranna till imorrn bara och lite mat till resten av veckan :)

Av Linnéa - 1 juni 2011 22:36

Gick hela dagen idag, eftersom vi hade rörlig bild sista lektionen och vi fixade våran musikvideo. Haha, gryym är den.

Sen tog jag 16.05 (jag trodde det stog 15.50 suck..) kom hem ca 17.45, men det kändes inte som om klockan var sååå mycket ändå faktiskt! Hade ätit mat senast kl 11, så kan ju säga att jag var glad när jag fick mat runt 7 tiden haha..


Igår gjorde jag inte så särskilt mycket. Ingenting som vanligt haha.. Jo, jag handlade och gjorde hallon mos (mosade hallon, lite vatten och stoppade in i frysen, gööött) och åt körsbär som jag fyndade billigt på ica. Yeah.


Nu har jag packat, eftersom vi åker bort imorrn, kommer inte hem förrän på .. måndag? Tisdag är det skola, onsdag frilufts dag (cykla.. -.-) och sen på torsdag är vi ledig igen? Sen på fredag har vi vanliga lektioner.


Ska hitta på nånting o göra, åker runt 9 imorrn haha.

Ovido - Quiz & Flashcards