Nea

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linnéa - 13 oktober 2012 00:32

På bild; Hunden som solar, inomhus på matbordet ;)

Idag blev det en sväng till Bollnäs, fixade lite där sen åkte vi tillbaka, strax efter jag kom hem åkte vi till en Thai restaurang, riktigt god mat, och sen åkte vi hem och jag "kollade" på film, somnade ganska snart och vaknade halv 8 så en.. 2.5 timme sov jag väl antar jag. Sen kollade jag på x factor, helt klart rätt person som åkte ut :) Tycker Malcolm är så himla grym haha.

Imorn händer mest ingenting, så får väl se vad jag hittar på, kanske fota lite men det ska ju komma snö blandat imorn o snö på söndag så vet inte.. blir väl skit kallt som vanligt tänk ja :D älskar vintern <3

Söker jobb för fulla muggar, ska bli roligt och se om något leder någonstans, hoppas det och håller tummarna iallafall :) Så man kan få lite mer pengar och sen kanske lite fler jobb :) Fler dörrar öppnas ju om man får ett jobb och så.. antar jag ^^

Ska ner och sova. Trött årstid så är typ trött jämt :)

Av Linnéa - 12 oktober 2012 12:44

Äntligen fredag!
Idag händer inte mycket (som vanligt haha) men ska leta rätt på fyra glas och kanske fara till Bollnäs. Sen blir det kanske äta Thaimat, vet int om jag är så direkt sugen på det men.. ja. Får väl se hur det blir. Extremt sugen på att fota lite men det är ingen sol ute :c det var det igår.. och dessutom kallt också..
Blir nog söka lite jobb och titta på Mysteriet på Greveholm, kanske invänta det snöoväder som väntas nå Sverige? Hoppas det kommer hit iallafall , jag vill ha snö :D

Av Linnéa - 8 oktober 2012 19:58

Ja, wow vilken dag. Först fick jag knappt någon sömn under natten. Mindre trevligt och tänkte HUR ska jag orka köra lektion?!!

Väcktes halv 7 av hunden, halv 8 gick han o jag upp. Käka frukost, fixade mej, drog ti bussen. Va till Bollnäs, sen fick jag vänta ett litet tag på bussen hem, men lyssna på radio så det gick bra :)
Åkte hem, käka lite, gick ner och sov en timme. Det behövdes haha :P

Sen kom pappa o hämta mej, o då åkte vi till Bollnäs på körskolan :) Sen käka vi hamburgare, åkte hem, åkte till ön, och under tin jag var på ön så såldes plattskärmen jag köpte för några år sen av en kompis haha. Hoppas jag betala den till henne iallafall.. Sen åkte jag hem och när jag ändå va på hugget så gick jag en lite längre runda med hunden :) Märks att han börjar bli gammal haha, går inte lika fort och drar typ aldrig när jag går med honom (undantag för pysande lastbilar som är det farligaste som finns!!!)

Ny blev jag massa trött så avslutar väl med nån bild och ska försöka hålla mej vaken ett litet tag till :)

På bild; Trött hund som inte vill gå upp :)

Av Linnéa - 7 oktober 2012 15:39

Ja, vakna prick 12 haha. Kollade på Ung & Bortskämd , sen ringde pappa så gick upp o käka frukost, åkte iväg med pappa och övningskörde ett tag. Åkte tillbaka, städat rummet sååå nu vill jag vila lite. Blir trött as fort haha. Sjuukt segt. Imorn blir det ju dock ännu segare, ett jävla rännande till Bollnäs.. först UGA sak kl 10.30 sen hem, sen tillbaka kl 3 (får dock skjuts av snälla pappa) och övningsköra. Hoppas det går bra. :P

Äh, blir en bild på pizza med paprika o svamp som jag gjorde själv, blev mycket godare än vad jag trodde det skulle bli faktiskt haha.

Av Linnéa - 7 oktober 2012 00:50

Ja. Fick vara med några kompisar ikväll, väldigt roligt var det! Det tackaf jag för! :) Imorn ska jag städa rummet. Blöööööh. Men aja :P lärer väl bli av det med nån gång, byta till vinter täcke osv osv osv.. Så nu ska jag kolla lite på tv en kort sväng sen sova ((:

Av Linnéa - 6 oktober 2012 18:30

Jaha, gjort dubbel sats av kladdkaka, smeten i bunken ska till bror o hans tjej då dom ska bju på mat imorn.
Jag har en i ugnen.
Tänkte jag kunde lägga ut receptet på samma gång ;)

I min kladdkaka har jag;
2 ägg
2.5 dl socker
(Vispa ett tag tills det blir "pösigt")
2 dl mjöl
4 msk kakao
100 gram smör
1 krm vanilj socker
1 krm bakpulver
Sen kan man även ha i lite salt om man vill, jag brukar ha i det om jag kommer ihåg det vilket inte är ofta :P

Vispa ihop alla ingridienser, in i ugnen på 200 grader i 8 minuter. Då blir den jätte god och kladdig som jag tycker kladdkaka ska vara :D supergo!

Såhär ser min kladdkaka ut ^^

Av Linnéa - 5 oktober 2012 22:50

Helt slut nu efter att ha badat, så nu blir det sova :) lägger in en bild på mitt halsband som jag tycker massa om :3

Av Linnéa - 5 oktober 2012 19:53

Var på rekryteringsträff. Gick jätte bra! :D Sen åkte vi till Max och köpte Lyxmilkshake med blåbärs smak, massa mums, första gången jag smakade det haha. Sen åkte vi till badhuset och simmade några längder, sen blev vi barn igen och lekte ;) hihi.

Ovido - Quiz & Flashcards