Nea

Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

Här kommer natten..

Av Linnéa - 27 januari 2013 01:20

Ja, jag försöker sova. Går väl sådär, när man tänker på att om en månad så sover jag i Oslo på ett vandrarhem liksom..

En del av mig vill verkligen inte åka, det är såhär om kvällarna som man tänker som mest på det.. men jag kommer klara det, och jag kan ta flyg och buss hem när jag kan och vill.
Jag vet hur jobbigt det var att säga hejdå när jag flyttade till Söderhamn - och nu ska jag typ 7 timmar härifrån, i ett nytt land dessutom.

Men sen får man ju tänka att jag kommer ha kontakt med alla på nå vis ändå. Och ur allt det här jobbiga så kommer det någonting bra :) Jag hoppas jag trivs som sjutton i Norge så jag blir kvar där.

Ska väl försöka sova några timmar innan jag ska upp igen. Fortfarande krasslig, så har problem med sömnen pga det..

På bilden nedan ser ni min älskade hund som blir 10 år i år. Gammel farbrorn!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

--

Av Linnéa - 4 februari 2013 19:51

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5102959331

Av Linnéa - 4 februari 2013 12:17

Ja, det gör den haha. Idag är det 21 dagar kvar. Tre veckor. Wooow.. Ska bli roligt, längtar faktiskt :) Under dagarna söker jag väl jobb för det mesta. Lite tråkigt, men efter att ha gått hos jobb coach i ett x antal veckor (som var ÄNNU värre) ...

Av Linnéa - 3 februari 2013 23:56

Jaha, i helgen har jag inte gjort så mycket, men den har varit bra för det! Kom hem sent på fredagen (typ halv fem, börjar dock bli van..) , på lördag var det heldag med pappa :) vi körde en vända till Bollnäs, sen åkte vi hem och så hämta vi resväsk...

Av Linnéa - 1 februari 2013 16:30

Ja, idag var jag i Söderhamn till framåt lunch då jag for iväg till Bollnäs (Bläsmåla säger jag och pappa egentligen haha) och gjorde lite teoriprov :) Behövdes verkligen :) Känns att det går bättre där än hemma för det är så mycket mer som händer hä...

Av Linnéa - 31 januari 2013 18:03

Japp, 26 dagar kvar, sen blir det Norge och Oslo för hela slanten :) Ska bli spännande att få pröva på någonting nytt. Men jag förstår även att det kommer bli jobbigt och att jag kommer ha hemlängtan. Fast, den delen har jag redan varit med om en gån...

Ovido - Quiz & Flashcards