Nea

Direktlänk till inlägg 3 februari 2013

Soft helg.

Av Linnéa - 3 februari 2013 23:56

Jaha, i helgen har jag inte gjort så mycket, men den har varit bra för det! Kom hem sent på fredagen (typ halv fem, börjar dock bli van..) , på lördag var det heldag med pappa :) vi körde en vända till Bollnäs, sen åkte vi hem och så hämta vi resväskan som brorsan och hans sambo haft utomlands i tee veckor :) för den ska jag ta med till Oslo :) tänkte köpa ny, men då sparar jag ju in pengar, det är ju bra, och kan ju köpa egen sen när/om jag fått ihop pengar :)
Sen åt vi kycklingsallad och kollade på Sverige - Finland på bandy VM :)

Idag så vakna jag tidigt men orkade int gå upp haha. Duschade, åt frukost sen åkte jag till pappa igen o kollade på VM finalen. Gick inte så bra men, äh :) Silver är bra det med!

Åkte hem, åt mat, gick ner o plugga körkorts teori. Fas F är klar :) så fruktansvärt skönt :) Slipper man må lite mindre dåligt över det :) Imorgon är det förberedelsekurs igen :) heela veckan. Känns bra och längtar till nästa vecka :)

Efter 4.30 h körkorts plugg säger jag god natt :) ny dag, nya möjligheter. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

--

Av Linnéa - 4 februari 2013 19:51

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5102959331

Av Linnéa - 4 februari 2013 12:17

Ja, det gör den haha. Idag är det 21 dagar kvar. Tre veckor. Wooow.. Ska bli roligt, längtar faktiskt :) Under dagarna söker jag väl jobb för det mesta. Lite tråkigt, men efter att ha gått hos jobb coach i ett x antal veckor (som var ÄNNU värre) ...

Av Linnéa - 1 februari 2013 16:30

Ja, idag var jag i Söderhamn till framåt lunch då jag for iväg till Bollnäs (Bläsmåla säger jag och pappa egentligen haha) och gjorde lite teoriprov :) Behövdes verkligen :) Känns att det går bättre där än hemma för det är så mycket mer som händer hä...

Av Linnéa - 31 januari 2013 18:03

Japp, 26 dagar kvar, sen blir det Norge och Oslo för hela slanten :) Ska bli spännande att få pröva på någonting nytt. Men jag förstår även att det kommer bli jobbigt och att jag kommer ha hemlängtan. Fast, den delen har jag redan varit med om en gån...

Av Linnéa - 30 januari 2013 08:45

Japp, snökaos idag, kollade på vädret i söndags eller måndags. Stooort snö moln över typ hela landet haha. Okej inte riktigt, men nästan iallafall. Blev ganska så genomblöt efter att ha gått i 8 minuter till dit jag ska.. Nu väntar jag på att det s...

Ovido - Quiz & Flashcards