Nea

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Dålig uppdatering

Av Linnéa - 27 september 2010 16:42

Jag är så dålig på att uppdatera, vet inte varför jag har en blogg egentligen överhuvudtaget.. Men aja.


Idag ska jag knäppa lite kort, fixa över dem till USB minnet, fixa över intervjun och åka och köpa blåbär och andra nödvändigheter.

Varför blåbär? Jo, har varit sååå sugen på blåbärs paj jätte längen! Det är därför! :D Synd att det inte finns stora påsar blåbär som Euroshoppers hallon.. Får ta och köpa hem några paket :) Pengar får jag väl typ nästa torsdag så det löser sig, jag har fortfarande några pengar kvar på mitt konto, det är ingen nöd på mina pengar på så vis :) Jag handlar väldigt sällan kläder nuförtiden, jag behöver inte kläder, åtmionstonde för tillf'ället.. ^^

Jag är väldigt sparsam och spenderar jag pengar på någonting som jag behöver (bortsett från mat nu då men xD) så slipper jag ju spendera pengar på de sakerna.. Och nu blev det väldigt invecklat.

Haha..


Var ju borta hela förra veckan utom på måndag, eftersom jag opererade mig för nageltrång på höger tå :)

Så nu har jag ett stort svart hål, som ser ut att aldrig ta slut, jätte äckligt ;o

Blev ju inte bättre av att han pulat ner massa nät (nätet gör så att inte det man lägger på tån efteråt fastnar i te.x blodet eller varet) i det jätte äckliga hålet.


Nej, ska förbereda mig för stan nu, plocka fram plånboken och massa sånt :)

Vet inte vad det blir för mat idag, men lutar åt köttbullar och mackaroner - den klassiska maträtten hemma hos mig :)




//Nea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

--

Av Linnéa - 4 februari 2013 19:51

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5102959331

Av Linnéa - 4 februari 2013 12:17

Ja, det gör den haha. Idag är det 21 dagar kvar. Tre veckor. Wooow.. Ska bli roligt, längtar faktiskt :) Under dagarna söker jag väl jobb för det mesta. Lite tråkigt, men efter att ha gått hos jobb coach i ett x antal veckor (som var ÄNNU värre) ...

Av Linnéa - 3 februari 2013 23:56

Jaha, i helgen har jag inte gjort så mycket, men den har varit bra för det! Kom hem sent på fredagen (typ halv fem, börjar dock bli van..) , på lördag var det heldag med pappa :) vi körde en vända till Bollnäs, sen åkte vi hem och så hämta vi resväsk...

Av Linnéa - 1 februari 2013 16:30

Ja, idag var jag i Söderhamn till framåt lunch då jag for iväg till Bollnäs (Bläsmåla säger jag och pappa egentligen haha) och gjorde lite teoriprov :) Behövdes verkligen :) Känns att det går bättre där än hemma för det är så mycket mer som händer hä...

Av Linnéa - 31 januari 2013 18:03

Japp, 26 dagar kvar, sen blir det Norge och Oslo för hela slanten :) Ska bli spännande att få pröva på någonting nytt. Men jag förstår även att det kommer bli jobbigt och att jag kommer ha hemlängtan. Fast, den delen har jag redan varit med om en gån...

Ovido - Quiz & Flashcards