Nea

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Linnéa - 1 februari 2013 16:30

Ja, idag var jag i Söderhamn till framåt lunch då jag for iväg till Bollnäs (Bläsmåla säger jag och pappa egentligen haha) och gjorde lite teoriprov :) Behövdes verkligen :) Känns att det går bättre där än hemma för det är så mycket mer som händer här! Där är det liksom mest.. tyst o lugnt o skönt :) Det gillar jag haha.

Sökt .. två jobb tror jag det var :) Ett på Statoil i Oslo bland annat :) Ska bli spännande o se om någon ringer, men man kanske har för kasst CV för det :P men aja.

Klarade iallafall fas C, så nu är det int långt kvar tills jag förhoppningsvis har körkortet :) ska bli spännande för lär väl bli så nervös att jag skakar inför teoriprovet/uppkörningen tänk ja :P Men det är positiva tankar som gäller :) det kommer man långt på :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards