Nea

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Linnéa - 12 april 2011 13:42

Jaha, igår började praktiken på skolan, jag vet inte varför, men jag kollade inte ens om det var någon som ville ha praktikant (A) Men jag nöjer mig med skolan, det är faktiskt roligt att ha praktik där med :) Den här veckan ska jag till ett dagis och fotografera och kanske fotografera till en artikel i en tidning. Ska bli roligt!


Det har väll inte hänt sådär jätte mycket, jag ska handla sen när jag slutar om.. två timmar. Vad jag ska göra tills dess har jag ingen aning om, får väll leka med min hemsida eller nånting :) 


Även.. 6 veckor kvar tills jag blir 18 år! :) Eller 5 veckor och 6 dagar för att vara exakt ;) Haha, vadå jobbigt att jag räknar ner..

Även .. 9 veckor kvar till sommarlov! Hahaha..


Tappade min kamera i golvet i helgen, men min kära kamera klarade sig :) Huvudsaken det. Hade UV filter på, vilket bara kostade några hundralappar, så det gör inte nånting, det bevisar ju bara att det nästan är nödvändigt att ha ett filter :p haha. Jag ska däremot skaffa mig en ny kamera i sommar! :D Längtar massvis! Tur att inte min kamera gick sönder då, för då hade jag behållit den tills den verkligen blivit trasig, om den inte redan var det haha :) Så ska kolla upp vad jag vill ha för kamera så att den som ska köpa den vet :) Kan ju vara bra och veta på ett ungefär hur mkt man ska betala osv :p Det blir en Canon denna gång :)


Nu ska jag hitta på någonting annat och göra haha..


/Linnéa

Ovido - Quiz & Flashcards