Nea

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Linnéa - 13 april 2011 13:28

Japp. Onsdag idag, Har som vanligt inte gjort så mycket, letat upp lite bilder på hus och tak. Sen var det lunch, så gick hem och råkade sova väldigt för mycket längen. Haha. Jag somnade i extra sängen inatt med, så har träningsvärk i höger arm, hur nu man kan få det? Men halv fem fick det räcka! Då bytte jag tillbaka till min säng :)


På lunchen drömde jag en mycket förvirrande dröm, kan dra den lite kort. Det hela slutade med att en kille, mamma och jag var inne i lägenheten och han hade berättat att några från samma gata hade klagat på några grannar som bodde under oss som inte kunde vattna deras blommor! Oj oj oj.. Sen så kom det fram att dom som tyckte dom såg uttorkade ut hade vattnat blommorna haha.. Sen slutade det med att killen masserade mamma (?) och mamma masserade sig själv...? Kan inget mer än erkänna att jag har knasiga drömmar ;)


Sen mår inte min mage nå bra idag, kommer nog (om jag får gissa) vara hemma imorgon. Den kurrar o den låter o den gör ont o hej å hå. Den brukar göra så ibland när jag inte ätit som jag ska, fast jag tycker jag ätit som jag ska O_o


Sen tror jag att jag även har bestämt mig för en kamera! Finaly! Så när jag jobbat ihop pengar i sommar (vet inte om jag ens får jobb, annars så får jag väll fota och få pengar på så sätt :p) så jag kan köpa den (: Det luuuutar mot en Canon EOS 550 D för ca 6000 kr. Men man vet aldrig med mig, det kan ändras det också så det så :D


Nu ska jag fortsätta jobba.

Ovido - Quiz & Flashcards