Nea

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Linnéa - 18 april 2011 10:04

I helgen har jag inte gjort så mycket, blev bara och vara hemma på fredagen. Åkte hem tidigare för min mage ville inte leka med mig.


Sen på lördagen var jag med Bossen, vi kuta runt lite på Byn o käka lite o sånt :) Sen gick vi hem till mig, o var där ett tag, sen käka vi igen, haha, sen gick vi till Statoil, köpte mjukglass och hjälpte några i bil att hitta rätt till ica. Fast dom kom ifrån ica hållet. Sen gick vi hem och började kolla på Rec 1, men vi orkade inte kolla så länge, bara några minuter, sen gick vi upp och kollade på Varg Veum - Kroppen i kylskåpet eller ngt.. Sen gick hon hem o jag gick o sov :)


Igår åkte vi till Söderhamn, kom dock bara till Glössbo. Men tillslut kom vi till cross träningen vi med, så det löste sig tillslut, o bra var väll det haha.. Sen så käka jag lite, o sen gick jag o la mig =)


Nu ska jag anstränga mig lite o se om jag kan göra ngt.


/Nea.

Ovido - Quiz & Flashcards